Hej!

Detta är en blogg dedikerad till mina favoritskor; mina röda converse.

Idén fick jag när jag och ett par vänner satt och diskuterade namn till en ny blogg jag tänkte starta. En av mina vänner tyckte att jag skulle döpa min nya blogg till "minarodaconverse" och sedan när jag satt på bussen hem insåg jag möjligheterna med en blogg med det namnet.

Så från och med nu startar denna blogg.

http://minarodaconverse.blogg.se don't forget it.


Snabbfakta om de röda conversen:
- Köptes 20 mars 2010
- Storlek 38
- Ersatte ett par svarta converse



Bilderna är tagna den dagen jag köpte conversen, därför de ser lite nya och stela ut.


PS. Personen som kom på bloggnamnet heter Marcus. Så TACK MARCUS för att du fick mig att få den här idén!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0