Studentgrupp

Idag hade jag en håltimme på 3½h. Efter en timmes chill i skolan drog alla åt olika håll - de flesta på lektion och de andra hem åt olika håll. Jag bestämde mig för att gå i mina röda converse till stan (skolan ligger en bit utanför stan så det tar ca 30 min att gå).

När jag var på stan och satt vid ån med en glass och tog det lugnt var det plötsligt en grupp studenter som ställde sig på en bro i närheten av där jag satt, tog på sig röda mössor, sjöng och skickade runt en flaska jäger. När de druckit upp all jäger slängde de flaskan i ån, sjöng en sista sång och gick sedan därifrån. Studenter är bara för random ibland :-)


Försökte ta en bild lite diskret med mobilkameran...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!



Tänkte bara tipsa sig om en grym tävling till alla bloggare!

http://skonamig.blogg.se/2010/may/tavlings-time.html#comment



Lycka till :)

2010-05-22 @ 23:58:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0