Över en mil

Hej!

Tiden bara flyger iväg och jag hinner inte blogga. Jag skrev ett inlägg men precis när jag skulle publisera det hängde sig hela datorn och inlägget sparades inte. Surt.

Idag gick jag med mina röda converse en riktigt lång promenad, jag gick bara längre och längre bort. Tillslut när jag gått 5 km vände jag och gick samma väg tillbaka. Var trött och hade lite ont i fötterna och benen sista biten men jag fortsatte gå. Helt plötsligt gick jag in i två gamla kompisar som jag känt sen dagis. Vi har till och från gått i samma klass och träffas fortfarande ibland på bussen och fester och sånt. Hängde med dem på deras lilla promenad som vi alla tre skrattade oss igenom. Härliga vänner det där.

Nästan 2 timmar och över en mil lång blev min promenad. Synd att det inte var mitt på dagen för då hade jag säkert blivit hur brun som helst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0