Helt plötsligt hittar man nya platser att kolla in

När jag var ute och gick tidigare idag såg jag ett stall bortanför några åkrar. Eftersom jag gillar hästar bestämde jag mig för att för gå dit. Kanske inte gå in på stallplanen men smyga runt utanför och se om man kan se några hästar i hagen kan man ju alltid göra.
 


Tvekade när jag såg den där skylten. Det hade ju regnat tidigare under dagen. Fortsatte ändå att gå, i början var det rätt torrt. Tvekade igen när jag kom till de där två stora vattenpölarna men gick förbi ändå. Jag ville ju se vad det var för stall!


Sen började marken bli lerig och jag kom fram till den här stora pölen som var över hela vägen. Jag vände och gick tillbaka.

Får ta och vänta med att kolla in det där stallet tills det är helt torrt ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0